Thursday, 7 July 2011

Proses Cat Pintu Utama

Salam semua,

Alhamdulillah projek rumah baru belum selesai lagi.. kata orang buat sikit-sikit dulu lama-lama siaplah.. semalam entah mimpi apa entah aku teringin nak cat pintu umah aku.. terus ajak cik pn gi beli cat.

foto dari dalam rumah

foto dari luar rumah

Pandangan sebelum proses cat.

Cat dari jenama Nippon Paint dengan Kod Warna Nippon 9000 "1331"






Alhamdulilah dah siap pon masa yang diambil lebih kurang 2 jam untuk menyiapkan kerja-kerja mengecat pintu utama ni.. rasa-rasanya lepas ni nak buat pulak ye.. korang tunggu je update seterusnya nanti k.

4 comments:

Eyriqazz said...

bila nakbuat housewarming ni.

puteri ain said...

menyerlah :D hehe

Dr. Ben said...

cantik bro... Saya pun sedang menunggu rumah siap.

AlyzaFisol said...

cantik kaler pintu...sggh menyerlah... :)