Friday, 24 June 2011

Pasang TV LCD Di Dinding

Salam semua,

Macam biasalah dah rumah baru mesti nak pasang TV baru juga.. tapi yang ni bukan TV baru.. cuma TV baru beli yang aku bawa dari rumah sewa lama ke rumah baru je.

Korang layan je gambar dekat bawah ni.. aku nak buat apa dengan TV tu..

dek gara-gara nak tengok drama Nora Elena.. Tv duduk atas kotak je

hari esoknya.. terus gi cari para-para kaca untuk letak box astro &
kaki besi untuk gantung TV LCD dekat dinding

Proses pemasangan besi untuk mengantung LCD TV 32"

LCD TV dan para-para telah siap dipasang..
tetapi menghadapi masalah apabila diletakkan terlalu tinggi dan bila baring
nak tengok tv tak selesa sebab kena dongak

Akhirnya kedudukan LCD TV terpaska diubah pada kedudukan bawah sedikit..
Sebab tu korang tengok ada tompok2 putih tu.. bekas dinding yang berlubang..
tapi aku dah tutup dengan simen putih.. tinggal nak cat semula je.

Cik Malarang tengah menguji pandangan & kedudukan TV LCD beliau..
ok tak kedudukan TV tu cyg?

Akhirnya beginilah kedudukan TV LCD dan Decoder Astro setelah
diubah pada kedudukan yang betul..
Aku pun dah test.. bila aku baring dekat bawah selesa sikit tengok tv tu.
Rasa-rasanya apa lagi yang aku nak buat lepas ni ye.. banyak benda lagi nak buat sebenarnya.. tunggu entri selanjutnya..

4 comments:

Anonymous said...

wah , memang merupakan proses yang cepat dari rumah baru

Coach Factory said...

yoga pants, ralph lauren, chi flat iron, louis vuitton, lancel, reebok outlet, michael kors, new balance shoes, insanity, birkin bag, air max, montre pas cher, beats by dre, celine handbags, mulberry, nike free, mont blanc, north face outlet, nfl jerseys, hogan, lululemon, supra shoes, jimmy choo, asics, oakley pas cher, juicy couture outlet, hollister, timberland, soccer shoes, ghd, marc jacobs, louis vuitton, rolex watches, hermes, wedding dresses, converse shoes, ugg boots, burberry, nike air max, mcm handbags, ferragamo shoes, bottega, vans, karen millen, valentino, soccer jerseys, herve leger, p90x, abercrombie and fitch, ray ban pas cher

Coach Factory said...

tn pas cher, oakley sunglasses cheap, canada goose, canada goose, canada goose outlet, cheap oakley sunglasses, cheap sunglasses, canada goose, moncler, cheap sunglasses, gucci, louboutin, oakley outlet, ugg boots, oakley sunglasses outlet, oakley sunglasses outlet, oakley outlet, cheap sunglasses, oakley outlet, oakley sunglasses cheap, oakley sunglasses outlet, oakley vault, ugg, oakley vault, oakley vault, oakley outlet, moncler, oakley, canada goose outlet, canada goose, cheap sunglasses, cheap oakley sunglasses, moncler outlet, oakley sunglasses cheap, ugg boots, oakley sunglasses cheap, cheap oakley sunglasses, ralph lauren, oakley sunglasses cheap, oakley vault, ray ban, oakley sunglasses outlet, cheap oakley sunglasses, moncler, oakley vault, oakley sunglasses outlet, cheap sunglasses, cheap oakley sunglasses

Coach Factory said...

kate spade outlet, burberry outlet online, oakley sunglasses, michael kors outlet, oakley sunglasses, nike air max, coach purses, ray ban sunglasses, louboutin, prada outlet, michael kors outlet, air max, polo ralph lauren, burberry outlet online, tiffany and co, nike free, longchamp outlet, coach factory, tory burch outlet, louis vuitton handbags, louis vuitton outlet online, gucci outlet, polo ralph lauren outlet, louis vuitton, nike free, coach factory outlet, chanel handbags, toms shoes, michael kors, longchamp, louboutin, true religion jeans, oakley sunglasses, michael kors, nike air max, true religion, ralph lauren, coach outlet store, oakley sunglasses, coach outlet, jordan shoes, ray ban sunglasses, nike shoes, louboutin, oakley sunglasses, air jordan, true religion outlet, air max, ray ban